понедељак, 20. јун 2011.

Seksi mame

Prasak ljubavi Raspustenica sam, razvedena i dobro poznajem muskarce. Volim da uzivam u muskim telima a i oni u mome. Volim da se jebem, volim da budem jebana. Ovo o cemu pisem dogodilo mi se pocetkom novembra prosle godine. Bila sam sama kod kuce i vec sam bila u spavacici spremajuci se da legnem kada je odjeknulo zvono. Otvorila sam i ugledala dvojicu mladica koji su bili podstanari u susednom stanu i koje sam dotle znala samo iz vidjenja. Zagledali su se u moje velike sise koje samo sto nisu iskocile iz providne spavacice i u moje duge vitke noge gutajuci pljuvacku. Sta je mladici, sta vam treba? – upitla sam ih. Nestalo nam je kafe a treba da ucimo cele noci pa ako mozete da nam pozajmite malo do sutra...Pozvala sam ih da udju i zajedno popijemo kafu. Usli su i ubrzo smo bili u mojoj velikoj sobi, drzeci u rukama soljice u kojima je bila vrela kafa koja se pusila. Oni nisu znali da sam u njihove soljice sipala malo praska koji sam kupila u jednom seksi sopu i od kog muskarce obuzme prava pomama za seksom. Nisam dugo cekala da bi utvrdila da li zaista deluje. Primicali su mi se sve blize na trosedu dok se na kraju nisu priljubili uz mene. Poceli su da se zale da im je toplo i stalno su me pipkali za gole butine i sise. I ja sam se palila od njihovog dodirivanja i stezanja osecala sam da je predamnom nezaboravna noc. Prvi se osmelio i gurnuo ruku izmedju mojih butina, zgrabio me za picku i poceo ocajnicki da je steze. Drugi me je zgrabio za sise i poceo da ih gnjeci. Uzbudjivala sam se sve jace i jace, skinula sam se u dva poteza a oni su me gledali golu otvorenih usta a zatim su obojica brzo skinuli farmerke i ostali goli. Gledala sam u njihove nabrekle kurceve, prvo mi olizite pickicu pozvala sam ih . Necete me valjda jebati na suvo to se ne radi. Legla sam na ledja i visoko podigla noge a oni su se bacili na mene i poceli da me lizu. Prvi se docepao moje picke razgrnuo mi cupave bruce i poceo da mi lize picku tacno po razdeljku dobro mi je   lizao picku i odlucila sam da ga nagradim. Zgrabila sam ga za njegovu mladu, tvrdu, dugacku kurcinu zadovoljna sto mu je tako dugacak i sto ce me njegov glavic udarati u grlic materice sto narocito volim. Obasula sam mu glavic poljupcima olizala ga sa svih strana i stavila ga u usta. Drugi mladic nije bio besposlen on mi je svojim snaznim prstima rasirio moje tvrde i mesnate guzove i poceo da mi lize dupe gurnuvsi u njega kaziprst. Slobodom rukom uhvatila sam i njega za kurcinu i privukla glavic do mog lica a zatim jako otvorila usta i uspela sam da odjednom primim u usta oba njihova glavica. Nisam mogla nista da kazem usta su mi bila puna njihovih mladih kuraca i bilo je predivno...Dozvolila sam im da izvuku glavice iz mojih usta, dozvolila sam im da sa mojim zgodnim golim telom rade sta hoce jer sam bila olizana i od napred i od nazad, sise su mi bile nabrekle, kurceve sam im popusila i sada sam zelela da me jebu i da me izjebu sto pre. Nije ih trebalo dva puta moliti. Namestili su me da kleknem na sredinu tepiha, prvi je kleknuo ispred mene i isukao svoju debelu kurcinu prema mom licu. Iza dupeta mi se namestio drugi od mojih mladih jebaca. Presao je vrhom svog rumenog glavica nekoliko puta preko ulaza u moju vec odavno vlaznu picku i odjednom ga snazno gurnuo, osecala sam njegov ogromni kurac kako juri kroz moju picku. Bila sam nataknuta na ta dva mlada i tvrda kurca jedan glavic osecala sam duboko u grlu a drugi duboko u picki...Rasturali su mi picku, rasturanje je bilo pravo,bila sam van sebe od srece, jecala sam od slasti a oni su naletali, gurali i vikali da sam najbolja jebacica na svetu. Menjali su mesta a ja sam vristala, bili su zeljni moje picke, tresla se kao u groznici, pocrvenelog lica i koze vlazne od znoja i jebala sam se, jebala, jebala...

1 коментар:

  1. Zanimljivo. Volim ovakve priče a kako i sam imam blog dobijam razne priče čitatelja. Nažalost nemam dovoljno vremena kako bi ih sve obradio i objavio. Možda netko pročita ovaj komentar pa se odluči posjetiti i moj blog: www.fuckbuks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши